Duurzame Parels, ze zijn er wel maar soms zie je ze niet!

Duurzame Parels, ze zijn er wel maar soms zie je ze niet!

De Groene Pluim is er om de duurzame parels te vinden en te positioneren, maar wanneer vind je jezelf een duurzame parel?
Dat zeg je toch niet over jezelf? Bij De Groene Pluim merken we dat het verschil tussen realiteit en bescheidenheid soms erg groot is, vooral bij middelgrote ondernemingen. Ondernemingen die
van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat met het bedrijf bezig zijn: de klant, netwerken, de interne organisatie, daar draait het om. Zo blijft er niet veel tijd over voor ‘de buitenkant’, voor zaken zoals marketing, communicatie en positionering.
Deze ondernemingen mogen zich best wat bewuster zijn van de maatschappelijke impact die zij hebben, of beter gezegd: hoe goed ze wel niet zijn!
Herken je dit? Ken jij zo’n ondernemer? Dan heb je vanaf nu de mogelijkheid om deze ondernemer als duurzame koploper voor te dragen bij De Groene Pluim. Dat duurzame steuntje in de rug, dat is waar De Groene Pluim voor staat!
Ga naar de site en klik op ‘Draag iemand voor’

Nicolette Kraay, ambassadeur van De Groene Pluim, beschrijft deze ondernemersbescheidenheid in haar blog ‘Ik zie ik zie wat jij niet ziet’, leest u mee?

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet…